A Quest 4 Myself

Tuesday, January 6, 2009

Quest 2: Aku Bersyukur Atas Setiap Kurniaan



Ya Allah...
Terlalu banyak kurniaan daripadaMu dalam hidup ini.Aku memohon keampunan daripadaMU Ya Allah kerana pernah merasa hidup ini terlalu susah dan pernah juga ingin mengalah.
Kalaulah hidup ini umpama lukisan..mungkinkah lukisanku ini yang paling banyak coretan warnanya.Setiap detik yang melewati hidupku kini benar benar menginsafkan. Pernah dulu aku hidup di jurang yang paling dalam tetapi kini aku memerhati dari puncak yang tertinggi.Aku ingin menikmati setiap anugerah yang Kau kurniakan tanpa sangsi..Aku tidak pernah tahu hidup ini sampai bila namun dalam ruang yang terhad ini,biarlah ianya dipenuhi detik detik gembira yang tidak melekakan kerana walau di mana dan siapa pun aku...aku tetap seorang hamba..
Ya Allah..
Terima Kasih untuk keluarga yang memahami..
Terima Kasih untuk teman-teman yang menyayangi..
Terima Kasih untuk kehidupan yang penuh warna-warni..
Terima Kasih untuk setiap kurniaan yang diberi..

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home